Welkom bij onze HDD Caddy klantenservicepagina. Hieronder vind je alle informatie die je nodig hebt met betrekking tot bestellen, verzenden, ruilen en retourneren. Voor vragen kun je ons altijd e-mailen. Het klantensupportteam van HDD Caddy staat dagelijks klaar om je te assisteren met al je vragen of problemen.
Verzendinformatie
Hoe verzenden jullie en hoe lang duurt het?
Bestellingen worden binnen Nederland gratis verzonden via PostNL.
Als standaardregel hanteren we voor alle bestellingen binnen Nederland, die op werkdagen voor 16.30 uur zijn geplaatst en die direct betaald zijn met iDeal of PayPal (m.u.v. eCheck, duurt enkele dagen voor controle) binnen 1 – 3 dagen worden verstuurd met PostNL. Dat betekent meestal dat de bestelling de volgende dag bij je thuis wordt afgeleverd. Houd hierbij rekening met een levertijd van 1-3 dagen.
*Vanaf 1 januari 2014 worden op maandagen geen zendingen afgeleverd door PostNL.
Feestdagen
Bestellingen op 27 en 28 maart (Pasen), 27 april (Koningsdag), 5 mei (Bevrijdingsdag), 5 mei (Hemelvaart), 15 en 16 mei (Pinksteren), rond 25 en 26 december (Kerstdagen) en 31 december/januari (Jaarwisseling) worden enkele dagen later bezorgd.
Betaalinformatie
Wat zijn de betaalmethoden?
Wij ondersteunen de volgende betaalmethoden:

iDeal — iDeal is alleen mogelijk wanneer je in bezit bent van een Nederlandse bankrekening en internetbankieren. Tijdens het bestelproces kun je met iDeal je eigen bank kiezen en daarmee de betaling direct afhandelen. Deze betaalmethode is gratis, dus geen extra kosten.

Bancontact / Mister Cash — Dit is een online directe betalingsmethode voor klanten uit België. Deze betaalmethode is gratis, dus geen extra kosten.

Giropay — Dit is een online directe betalingsmethode voor klanten uit o.a. Duitsland. Deze betaalmethode is gratis, dus geen extra kosten.

Sofortbanking – Dit is een online directe betalingsmethode vergelijkbaar met iDeal. Het is beschikbaar voor de volgende landen: Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Polen, Hongarije, België, Frankrijk, Italie en Spanje. Deze betaalmethode is gratis, dus geen extra kosten.

PayPal— PayPal is alleen mogelijk wanneer je in bezit bent van een geactiveerd PayPal account. Tijdens het bestelproces kun je kiezen voor PayPal en daarmee de betaling afhandelen. De meeste PayPal betalingen zijn direct.
Let op: een PayPal e-Check betaling is niet direct en het kan daardoor enkele dagen duren voordat de betaling is afgerond. Je kunt controleren of je met een PayPal e-Check betaling te maken hebt, door de betaling te bekijken via je PayPal account of via de emailbevestiging die je van PayPal ontvangt. Deze betaalmethode is gratis, dus geen extra kosten.

Visa MasterCard – Eenvoudig direct betalen met je creditcard, beschikbaar voor alle landen. Met een creditcard kun je makkelijk online betalingen doen. Betalingen worden niet direct van je rekening afgeschreven maar vaak aan het einde van de maand. Deze betaalmethode is gratis, dus geen extra kosten.

Maestro – Direct betalen met een debitcard. Een debitcard lijkt op een creditcard maar het belangrijkste verschil is dat het bedrag ook direct van je bankrekening wordt afgeschreven. Deze betaalmethode is gratis, dus geen extra kosten.

Postepay – Direct betalen met een betaalkaart. Een populaire betaalmethode die voornamelijk gebruikt wordt in Italië.

Cartebleue – Direct betalen met een betaalkaart. Een gebruikelijke online betaalmethode voor klanten in Frankrijk.

Bankoverschrijving— Tijdens het bestelproces kun je ook kiezen voor Bankovermaking (bankoverschrijving) vooraf. Nadat je hebt besteld krijg je een email van ons met informatie die je nodig hebt om de betaling te verrichten, bijvoorbeeld via internetbankieren. Het totaalbedrag van de bestelling dient binnen 7 dagen (binnen Nederland) of binnen 10 dagen (buiten Nederland) overgemaakt te zijn. Mochten we binnen deze termijn geen betaling hebben ontvangen, dan wordt de bestelling automatisch geannuleerd.
Een bankoverschrijving is geen directe betaling , afhankelijk van je bank kan het 1 tot 2 werkdagen duren voordat wij je betaling hebben ontvangen. Na ontvangst van je betaling wordt je bestelling direct of op de eerstvolgende werkdag verzonden. Deze betalingsmethode is gratis, dus geen extra kosten.
Achteraf betalen (regels voor niet-zakelijke klanten)
Dit is een betaling achteraf. Let op, ten allen tijde geldt dat 50% van het totale verkoopbedrag vooraf voldaan dient te worden.
BTW-factuur
Waar is de BTW-factuur bij bestelling via internet?
De BTW-factuur wordt automatisch verstuurd na ontvangst van je bestelling en betaling. De BTW-factuur is in PDF formaat en kan geopend worden met een PDF reader. Mocht je het niet kunnen vinden dan kun je ons uiteraard ook mailen via info@hddcaddy.nl
Bestelinformatie
Bestellen kan gemakkelijk en veilig via onze HDD Caddy webshop. Op deze pagina zijn alle merken en modellen te vinden die HDD Caddy ondersteunen.
Op voorraad = altijd te bestellen
Via een handig systeem kun je de voorraad inzien van onze producten. De voorraadindicatie staat aangegeven op de productpagina. Als de voorraad op is dan kun je automatisch het product niet meer bestellen. Op die manier kunnen wij een snelle levering garanderen. Heb je toch nog een vraag of wil je van een product meer bestellen dan de voorraadindicator aangeeft? Dan kun je ons altijd mailen via info@hddcaddy.com of gebruik ons contactformulier. In de meeste gevallen kunnen wij aanvragen voor meer voorraad snel aannemen doordat de assemblage van producten deels in Nederland plaatsvindt.
Veilig bestellen
Onze website is met SSL beveiligd. Op die manier worden gegevens versleuteld en beveiligd naar ons gezonden zodat derden deze niet kunnen achterhalen. Dit doen wij niet alleen bij het afrekenen maar ook als je bijvoorbeeld contact met ons opneemt via het contactformulier.
Ruilen en retourneren
Hoe kan ik retourneren?
Wij hanteren geen strict retourbeleid. Mocht een product niet naar wens zijn of heb je deze niet meer nodig, dan kun je deze gerust retourneren zonder opgave van reden en krijg je je geld terug (altijd het totaal betaalde bedrag).
– De bedenktijd is altijd 14 werkdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen. De bedenktijd gaat in op de dag nadat het product is afgeleverd.
– Wie gebruik maakt van het recht op retour, heeft recht op teruggave van het totaal betaalde bedrag, inclusief de verzendkosten. De verzendkosten voor het terugsturen en het risico voor het terugsturen – bijvoorbeeld voor eventueel zoekraken – liggen bij koper. De terugbetaling via PayPal of bankoverschrijving wordt binnen 1 – 2 dagen (max. 5 dagen) gedaan.
– Het product mag gebruikt geretourneerd worden. De verpakking mag beschadigd zijn en het product hoeft niet in de originele verpakking teruggestuurd te worden.
Neem voor een spoedige afhandeling eerst contact met ons op via email voordat je retourneert. Je kunt hiervoor het contactformulier gebruiken of ons emailen via info@hddcaddy.nl
Wanneer je retourneert is het handig om (een kopie van) de factuur mee te leveren, zodat we meteen kunnen zien van wie het pakje afkomt.
Download het RMA formulier, vul het in, print het uit en stuur het mee met je zending.
RMA formulier HDD Caddy (kopieer en plak in een tekstverwerker)
of download het .docx bestand (te openen in Word) RMA formulier HDD Caddy (Word bestand)
Let goed op dat je bestelling bij ons hebt geplaatst HDDCADDY.COM en dat je een product van ons in bezit hebt. Stuur (logischerwijs) geen producten van andere winkels naar ons toe. Deze kunnen wij niet in behandeling nemen.
Garantie
Op alle producten geldt 2 jaar garantie. Als officiële leverancier van HDD Caddy zijn wij de directe aanspreekpunt voor garantie afhandelingen. Dit betekent dat als een product defect is geleverd of een defect is ontstaan tijdens gebruik, dat je direct bij ons terecht kan voor vervanging.
Klachtenregeling
Heb je een klacht of een probleem? Dan kun je direct met ons contact opnemen. Dit kan via onze contactpagina of stuur een email naar info@hddcaddy.nl. Onze klantenservice zorgt ervoor dat je probleem zo goed mogelijk wordt opgelost.
– Alle emails worden binnen maximaal 1 werkdag beantwoord. In de meeste gevallen kun je van ons een antwoord verwachten binnen 1 of enkele uren. Als het probleem meer tijd kost om op te lossen (bijv. een softwareprobleem) dan maken wij binnen 1 werkdag kenbaar dat wij werken aan een oplossing.
– Om je probleem zo snel mogelijk op te lossen, vragen we je om het volgende te vermelden in je email: omschrijving van het probleem, het product dat je hebt besteld en voor welke laptop je het gebruikt.
Als je een klacht of probleem hebt met een product, meld dit dan zo spoedig mogelijk, ook om eventuele schade te beperken. Doe dit binnen twee maanden na de constatering, ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die je verwacht.
Contact
Je kunt contact opnemen via ons contactformulier.
Zakelijk
Voor bedrijven proberen wij het zo gemakkelijk mogelijk te maken. Je kunt uiteraard online bestellen en kiezen voor een betaling met iDeal of bankoverschrijving vooraf. Wil je op rekening bestellen? Dat is ook mogelijk. Stuur ons een e-mail met bedrijfsgegevens en de inhoud van de bestelling naar info@hddcaddy.nl of gebruik ons contactformulier. |